Apie dingusią elektrą ir gedimo šalinimo trukmę LESTO informuos SMS žinutėmis ir el. laiškais

Raidžių dydis » Didesnės | Mažesnės



Reklama

Elektros skirstymo bendrovė LESTO nuo birželio mėn. pabaigos elektroniniais laiškais ir trumposiomis SMS žinutėmis elektros naudotojus pradeda nemokamai informuoti apie žinomus skirstomojo tinklo gedimus, dėl kurių nutrūko elektros tiekimas. Klientai bus informuojami apie numatomą gedimo šalinimo trukmę, gedimo šalinimo laiko pasikeitimą, gedimo pašalinimą.

Tie LESTO klientai, kurie nebus pateikę savo aktualių kontaktinių duomenų, pranešimų negaus – jie turėtų prisijungti prie savitarnos svetainės www.manoelektra.lt, patikslinti kontaktinius duomenis ir pasirinkti, kokiu būdu jie norėtų gauti pranešimus – SMS žinute ar elektroniniu paštu. Pateikti kontaktinius duomenis galima ir klientų aptarnavimo telefonu 1802 ar bet kuriame klientų aptarnavimo centre.

Šiuo metu apie atjungimus galima sužinoti čia


Raktažodžiai: